Tere fere kuku, baba strzela z łuku...
 Oceń wpis
   
Większość z was pewnie zastanawia się co to wogóle za dziwne powiedzonko.... co ono tak na prawde oznacza:D Hmm.... jakby wam to wytłumaczyć. Jest t ocoś w rodzaju wypowiedzenia swojego zdania posługując się troszke innym językiem. Np. Jakaś osoba coś tłumaczy a ktos powie"tere fere" czyli to co zostało powiedziane, grzecznie mówiąc ta osoba uważa za grzecznie mówiąc smieszne. Właściwie nie znaczy on nic, ale jednak znaczy wszystko... Oczywiście nie ma w tym nic złego, bo nie jest to krytyka lub cos w tym rodzaju... absolutnie... W końcu każdy ma własne zdanie. A że ktoś podczas wypowiedzi pewnej osoby nagle powie "tere fere"... to niech inne osoby troche się pogłówkują nad znaczeniem tego jakżę krótkiego wypowiedzenia. Pomyślałby ktoś żę to takie niewinne wypowiedzonko, które nie niesie za sobą żadnych konsekwencji.. no nie do końca. Trzeba uważać gdzie i kiedy wywpowiada się "tere fere", bo chodź ono nie jest złośliwe może troszke zdenerwować druga osobe, do której kierujemy ten opisik... No ale to juz zostawmy bez komentarzy.....

Natalia
Komentarze (2)
Kolejne testy z matematyki...
 Oceń wpis
   
Poniżej znajduje sie link do strony, z której można pobrać kolejne testy z matematyki, na listopad:
http://www.speedyshare.com/841307488.html
lub:
kliknij tutaj
Sztuka
 Oceń wpis
   
Pani.... hmmmm (jak sie nazywa;/ nie pamiętam) mniejsza z tym... pani od sztuki kazała przekazać, żebyśmy przynieśli na nastepną lekcje gazety... Chodzi o gazety szare tzn. takie z popularnych dzienników...
Sprostowanie
 Oceń wpis
   
Niedawno na blogu opublikowałem pierwszy rozdział opowiadania produkcji Lord of the flis.
Kilka dni temu usunąłem go i tu pojawai sie problem...
Dlaczego??
Więc wyjaśniam, że usunąłem go tylko i wyłacznie na prośbe samego autora(!!!) a nie ze względu, że sie boję lub niepoprawności językowej... (jak niektórzy mogliby przypuszczać)

Komentarze (1)
Sprawdzian z angola
 Oceń wpis
   
Oto zadania, które pojawią sie na sprawdzianie:
1. Przeczytaj text i wstaw do niego 6 zdań... Tekst o Afryce i biedzie... (nie ten z podręcznika!!)
2. Przetłumacz wyróżnione części zdania.
3. Uzupełnij zdania podanymi czasownikami modalnymi.
4. Przepisz zdanie i zastąp have to w odpowiedniej formie.
5. Wybierz odpowiedni zaimek i wstaw w zdanie.
6. Wstaw zaimek zwrotny.
7. Połącz wyrazy z kolumny A z wyrazami z kolumny B (przykładowe zadanie 27 str 31)
8. Przeczenia -il, -im, -in.
9. Przetłumacz słówka (z lekcji str 42, 43)
10. Przymiotnik + bezokolicznik.
Komentarze (2)
Kolejne testy wreszcie dostępne...
 Oceń wpis
   
Witam po dość długiej przerwie:P
Postarałem się wreszcie o te testy, które były na komputerach biblioteki szkolnej...
Teraz dostępne są one pod adresem:
http://www.sendspace.pl/file/zSJwujmw/
W celu pobrania wystarczy kliknąć
KLIKNIJ TUTAJ
Całość jest zapakowana i pobierając otrzymasz plik .rar, więc aby móc otworzyć pliki musisz urzyć WINrar'a..
Jakby ktoś nie kminił to pytania kierować na gadu: 4049944.
J. angielski --> wielki powrót ;-)
 Oceń wpis
   
Otóż, oficjalnie wiadomo, że nasz teacher od języka angielskiego wraca do szkoły w przyszłym tegodniu (tj. 1 października)...
Dostałem także informację o kartkówce (dziewczyn:) oraz listę zagadnień obowiązujących na niej, oto one:
-czasowniki modalne (tylko te, które zostały wyjaśnione na lekcjach --> nie cała tabelka)
-zaimki zwrotne
-oraz słownictwo z lekcji 2 rozdziału 3 (ksiązka + ćwiczenia)
... no to tyle, co bym miał wam do przekazania;-)
Komentarze (0)
Testy gimnazjalne, infotmator itp.
 Oceń wpis
   
Poniżej można pobrac , bądź od razu otzworzyc testy gimnazjalne przesłane przez p. K.
test1
test2
We wrześniu obowiązuje nas test A i B - wyd. Seneka, test z maja 2003 roku, który jest w informatorze oraz z egazminu próbnego.
informator
próbny
Nowy plan lekcji juz dostępny
 Oceń wpis
   
Własnie utworzyłem nowy plan lekcji, który jest dostępny pod adresem http://www.minigaleriafoto.yoyo.pl/plan.doc/ . Można go także pobrać klikając w ten link: KLIKNIJ!!!
Zapraszam do pobierania (wersja zaawansowana:)
W razie błędów prosze pisać: gg 4049944:)
Prezentacja
 Oceń wpis
   
Poniżej zamieszczam link do prezentacji na j. angielski (dla wtajemniczonych:) :
http://www.minigaleriafoto.yoyo.pl/ModalVerbs.ppt
lub
kliknij tutaj!!
1 | 2 |
Najnowsze wpisy
2007-12-06 20:00 Tere fere kuku, baba strzela z łuku...
2007-11-18 18:21 Kolejne testy z matematyki...
2007-11-18 17:48 Sztuka
2007-11-18 17:46 Sprostowanie
2007-10-21 15:51 Sprawdzian z angola
Najnowsze komentarze
2010-02-07 13:36
klocus:
Sprostowanie
Cześć! Chciałbym Was zaprosić na forum gimnazjalistów "eGIMBUS". Poszukuję chętnych do jego[...]
2010-02-07 13:35
klocus:
Tere fere kuku, baba strzela z łuku...
Cześć! Chciałbym Was zaprosić na forum gimnazjalistów "eGIMBUS". Poszukuję chętnych do jego[...]
2009-11-16 11:29
kopalny:
Tere fere kuku, baba strzela z łuku...
Zapraszam na forum WYKOPALISKO,gdzie każdy jest wyjątkowy i każdy jest inny.[...]
O mnie
Blog klasy IIb gimnazjum w Ryczowie
To jest oficjalny blog klasy IIb gimnazjum w Ryczowie. Zapraszamy!! autorzy: kompak